Intresserad av vad jag använder för att må bra i kropp o själ?

publicerat i Allmänt, Hälsa/Välmående, Tips/råd;


När man tränar måste man tänka mycket på hur kroppen och själen ska må bra också. Jag har slutat helt med konstgjorda produkter som tex celsius drycken men behöver ändå vitaminer och mineraler för vi får ej i oss allt genom våran kost tyvärr hur bra vi än äter. Jag har brist på väldigt mycket och behöver dagliga intag med vitaminer och hittat det perfekta för mig, naturliga vitaminer som renar kroppen från allt skit vi får i oss varje dag i samband med en bra kost som är helt från naturen också, varför trycka i sig konstgjorda och dåliga preparat om man Vill må bra, därför ska man unna sig träning och även bra produkter så man skiner och mår bra utifrån och in! Varför betala flera tusen för halvdana saker som skadar när man kan få naturliga vitaminer som ger kroppen kärlek. Man ska inte behöva betala för att må bra, det ska vara en självklarhet! :) eller hur?! 
 
Intresserad att få en nystart med vitaminer och rena din kropp o samtidigt ha pengarna kvar i plånboken, kommentera här eller kontakta mig via mail/fb/instagram! 2014 here we come! 
 
Tänkte även visa för e är i ett inlägg vad jag äter för mat och tipsa var man kan handla billigt, spara pengar, få naturlig energi och det som hjälpt mig att må bra och gå ned så mycket i vikt! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Conatus:

Hej!

Jag är nyfiken på det du skriver om i detta inlägg, samt på Instagram. Kan du maila mig på ovanstående adress och berätta mer?

Mvh,
Conatus

2:a kommentar, skriven , av Conatus:

Hej!

Jag är nyfiken på det du skriver om i detta inlägg, samt på Instagram. Kan du maila mig på ovanstående adress och berätta mer?

Mvh,
Conatus

Svar: svarat på mail! :)
fia

3:e kommentar, skriven , av Felicia Margineanu:

whoop whoop!

Kommentera inlägget här :