Den mest känslosamma och finaste kommentaren!

publicerat i Allmänt;
Såg att jag fått denna kommentar och den gick verkligen rakt in i hjärtat och blev väldigt berörd, speciellt eftersom det kommer från en av personalen och som vet vem jag är eller den jag var när jag var liten. Så himla fint och modigt att ta kontakt vilket gör mig väldigt glad!
tack Linda!! Det betyder väldigt mycket för mig med mitt arbete och att sprida min historia. <3
 
Hej fantastiska Sofia! Jag lyssnade på dig i tendens i veckan efter att en kollega nämnde om det. Jag fick en klump i magen när hon berättade om programmet för jag fick en känsla i magen att jag visste vem du var. Jag satte på programmet när jag gick genom skogen hem från jobbet och tårarna började rinna ner från mina kinder. Jag hade rätt ! Jag jobbade på Kärrdalsskolan under den tiden men var då i våra special klasser som vi hade på skolan. Jag minns att jag pratade smått då & då med dina föräldrar och tyckte ni var en fantastiskt mysig familj. Jag visste att du hade det jobbigt men inte på vilket sätt. Jag var bara runt 20 då men skäms att ingen gjorde mer. Är så glad att du står upp för vem du är och du är otroligt stark både med ditt jobb runt mobbning, din fantastiska viktminskning, och dina framtidsplaner! Kommer fortsätta följa dig och även skryta lite om dig. Fortsätt kämpa jag stöttar dig idag!!!' Stor varm kram till dig!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Hej igen Sofia. Va skönt och kul att du blev så glad över det jag skrev. Pratade även med din gamla lärare i veckan om ditt program sa att hon skulle lyssna på tendens. Vilken fin bild på er i lucia tåget minns er alla så väl, jobbade där i 14 år så jag har många minnen och många barn som jag kommer ihåg. Var ju på fritids på em en period och blir nu osäker ifall jag hade dig där. Jag blandar ihop så många ålderskullar. Ha en mysig helg! Stor kram linda

2:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Med Villken fantastiskt värme och med ett STORT hjärta din vän har skrivit till dig. Fint och känslofyllda ord.
Kramar till dig!

Kommentera inlägget här :