Besöksrekord!!

publicerat i Allmänt, Hälsa/Välmående, Media, Tips/råd;

TAAAAACK alla vad glad jag blir för hur många som engagerar sig på min blogg, Facebook, mail och instagram med både träning, hälsa, mobbning! Så himla kul, fortsätt! Är igång att svara på er alla men tar lite tid, håll ut! :) 

Eventet idag var GRYMT inspirerande och motiverande, vill ni va en del av mitt team och göra en grym sak om du brinner för hälsa o träning?! Kontakta mig! Vill ha med drivande personer som får ta del av detta stora och spännande. EQ is the shit! Hejdå allt konstgjort, 2014 så lever vi i sanning o kärlek för kropp o själ. Jag är så sjukt taggad! Kom igen nu Sverige, Vill ha med just dig! Om du tycker jag inspirerar så är du rätt person som har samma tänkande som mig! Puss! 



Kommentera inlägget här :