Det är inte värt det..

publicerat i Allmänt, Mobbning, Tips/råd;
Jag har hållt mig väldigt länge nu från att kommentera något som jag får av människor som är elaka mot mig här på bloggen, Facebook, instagram osv. Men jag orkar inte med påhopp och det värsta är att det är från vuxna människor. Det är just sådant här som gör att jag jobbar för att stoppa mobbningen och att sprida mitt budskap. Men jag tycker det är väldigt konstigt att det finns människor som har hela tiden behovet av att trycka ned andra så fort det går bra och sedan skratta åt en när det går dåligt. Och att sedan sprida ryckten om ens liv till allt och alla som om ni känner mig? Detta är personer som aldrig träffat eller pratat med mig som verkar veta exakt allt om mitt liv och vad jag gjort osv. Väldigt konstigt tycker jag! Och sorgligt att ni lägger ned så mycket energi på mig när ni knappt vet vem jag är, logga ut från inernetsidorna och ta tag i era egna liv istället :) 
 
Om ni har behovet att sprida falska saker om mig och vara allmänt elaka så sluta skriv och följ mig överallt tack, eller kanske FRÅGA mig om det är något ni undrar. Den som vet bäst om mitt liv är jag själv och inte några random följare på instagram. 
 

Så det va första och sista jag kommenterar ni som verkar må dåligt och tar ut det på mig, puss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Viktoria:

Jag följer dig på instagram och läser din blogg då och då. Jag blev rent ut sagt förbannad och uppriktigt ledsen för din skull när det var någon som skrev skit om dig. Stå på dig och lyssna inte på någon skit! Som lchfingenjören skriver på sin blogg att DU ÄR BÄST PÅ ATT VARA DU, det stämmer!

Kommentera inlägget här :