Här är mitt klipp från Aftonbladet TV för er som missade

publicerat i Allmänt, Media;
Här kan ni se mitt framträdande jag gjorde i Aftonbladet tv ikväll där dom gör en storsattsning nu att granska och uppmärksamma mobbning :
 
 
Har suttit och läst igenom alla kommentarer från både min interjuv som publicerades idag i Aftonbladet (och ett litet klipp med en kort interjuv) och efter detta framträdande jag gjorde nu ikväll. Även fått massa mejl och blir chockad över att det är så många som berättar sina historier som är med om samma eller varit med om samma saker som mig men blir så stolt över alla att äntligen så vågar människor göra sina röster hörda och berätta sina historier! Blir såglad att jag får vara med på denna resa och vara en del av denna stora förändring i samhället att uppmärksamma mobbningen STORT och dela min historia, att kunna påverka, beröra och göra en förändring, tack alla ni!! kämpa på! tillsammans är vi starka! Mobbningen måste tas på större allvar och detta är ett stort framsteg som Aftonbladet gör!
 
 

Taggar: Aftonbladet, aftonbladettv, mobbad, mobbning;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Aleks:

Hej Sofia!

Du var jätte bra på aftonbladet Tv, fortsätt så! jag har skickat dig ett mail

Svar: tack! svarade på ditt mail! kram!
fia

2:a kommentar, skriven , av Helena:

Hej! Vill bara skriva att du är grym, keep it up! Jättefin och bra tjej, ingen ska behöva ha det så som du haft det! Vilka idioter det finns..

Svar: tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) kram!
fia

3:e kommentar, skriven , av Primrose:

Har just tittat!
Tummen upp!
KRAM Primrose

Kommentera inlägget här :