Hej 3!

publicerat i Allmänt;
Hej TRE! Ringde in idag då jag fått fel mobil hemskickad till mig och ville ändra, blev kopplad till returenheten till någon Per som var så totalt nedvärderande mot mig. Jag förklarade att det blivit fel och jag ville skicka tillbaka för att få den rätta telefonen och att jag pratat med dom innan o hon skulle fixa det men väntar fortfarande. Då säger han "eftgersom du är tjej så låter inte det trovärdigt.. ta mig inte på fel sätt nu" och jag vet inte vad jag ska säga! Hur FAN kan man kränka någon som är en kund hos er?! vi betalar 1000 spänn i månaden jag o min man och jag blir totalt kränkt av er såkallade KUNDSERVICE. sedan förklarade jag att jag om ett kontantkort jag har o vill föra över det numret till ett abonemang, då frågar Per hur mycket pengar jag har kvar på kortet då säger jag "vet inte eftersom det är fastpris" då skrattar han och säger "men du det finns inget sånt det är kontantkort" då säger jag JO det är PÅFYLLT med FASTPRIS på INTERNET" och då säger han"jaha ja just det.." så totalt nedvärderande, vill fan inte vara kund hos er när man blir kränkt och förminskad av era medarbetare. Kommer absolut gå vidare med detta ärande och hoppas denna Per inte har ett jobb att komma till imorgon. mvh, en JÄVLIGT upprörd KVINNLIG kund

Kommentera inlägget här :