Skapa hälsa!

publicerat i Allmänt, Hälsa/Välmående, Tips/råd;
Jag kör på så lite kolhydrater som möjligt när jag äter och det är det jag har gjort när jag gått ned mina 60 kilo. Men bara för det så betyder det inte att maten ska vara tråkig och äcklig bara för det är nyttigt :)
 
Jag äter bara naturliga råvaror som även är snäll mot kroppen och gör så ämnesomsättningen kommer igång och kroppen kan bearbeta maten på ett bättre sätt än vad den gör med konstgjorda ämnen och råvaror. Tex. rent kokosfett, avocado, nötter, kött/fisk/fågel, ost osv.
Har även börjat handla på en billig sida där dom säljer lowcarb produkter, där jag är stammis och kommer handla mina basvaror helt klart. Man ska inte behöva spendera flera tusen kronor för att få bra mat. Testade att baka deras lowcarb bröd som var gudomligt god och istället för godis så har jag ätit deras chokladbars som finns i olika smaker.. kan göra en utvärdering på alla produkterna till er som är intresserade? passa på att gå in o kika och handla och börja 2014 med att må bra!! :) www.skapahälsa.se
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kennet Nordqvist:

Vi håller med ditt budskap. Vi arbetar för kroppslig hälsa och därmed så tror vi att det kan leda till psykisk hälsa och vise versa. Allt hänger ihop.

" Må bra med färre kolhydrater "

Kennet Nordqvist

Kommentera inlägget här :