Sånt här gör att jag fortsätter att kämpa för rättvisan, att stoppa mobbningen

publicerat i Allmänt, Media, Texter;
"awww, detta du säger går rakt in i mitt hjärta, man blir så uppröd när man hör om sådant, jag har också varit mobbad i 10 år och mår fortfarande inte så jätte bra. jag har också tänkt att skriva en bok och det som du säger i videon så tror jag att din bok verkar väldigt bra för ungdomar att läsa för att kunna förstå hur folk mår p.g.a detta. du är väldigt modig som vågar berätta om det. starkt gjort. hoppas att du mår bättre nu xx"
 
 
Tack för era fina kommentarer och mail om mitt arbete och att ni själva delar era historier. Detta visar att jag jobbar för rätt sak och kämpar tillsammans och för dom som är/varit utsatta för mobbning! <3

Taggar: facebook, media, mobbning, twitter;

Kommentera inlägget här :