ni borde skämmas.

publicerat i Allmänt;
Att lärare, rektorer, att skolor överhuvudtaget väljer att inte prata om mobbning, nekar föreläsare som vill prata om mobbning och säger att det inte pågår i deras skola. vad konstigt, det pågår tydligen inte mobbning i någon skola i sverige alls då borde ju  problemet vara borta nu?
 
Ni borde inte få bli kallade för lärare eller vara skolpersonal, ni förtjänar inte den titeln om ni inte tar hand om era elever på bästa sätt och hjälper barnen som är utsatta. gör ni det för era egna barn också eller? skäms! sluta blunda för problemen!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Göran E:

Jag VET varför lärare och rektorer inte märker av mobbning på sin skola. De är aldrig ute i korridorerna på rasterna. Istället sitter de på sina rövar i lärarrummen och dricker kaffe och snackar skit om vissa elever. Jag jobbade som resursperson på en högstadieskola i Nacka och var alltid med eleverna på rasterna. Där jag fanns, där var det lugnt. Men ofta fick jag skynda till andra platser där bråk uppstod och jag kunde inte vara överallt samtidigt. Sluta se mellan fingrarna enfaldiga lärare och rektorer. Mobbningen finns närmare än ni tror. Ibland bara några meter från den stängda dörren till lärarrummet.

Kommentera inlägget här :