TACK till er alla för eran feedback för interjuvn!

publicerat i Media;
Tack för all feedback jag fått av interjuvn, blir så rörd och det värmer i hjärtat men känns också för så många som delar med sig av sina liknande upplevelser till mig. Varje gång jag varit med och delat min historia så får jag kontakt med väldigt många som vill dela med sig vilket gör mig stolt och glad över er alla, att ni vågar börja berätta och tyr sig till mig men samtidigt så visar det hur många det är som blir utsatta och hur stort problemet verkligen är och hur sjukt det är att ingen satsar ordentligt på mobbning i skolorna (och även arbetslivet) och blundar för näthatet! Dags att vakna upp Sverige, det är 2013 vi borde ha kommit mycket längre eller iallafall vara medmänniskor..vilket inte verkar existera i Sveriges samhälle idag. Våga stå upp för varandra och tycka om varandra istället för att hata, vi är alla tillsammans och delar denna värld, och livet är för kort för hat så varför inte göra det bästa av våran tid vi har här?

Kommentera inlägget här :